Bon Bini - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Emma Huizinga - WaarBenJij.nu Bon Bini - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Emma Huizinga - WaarBenJij.nu

Bon Bini

Door: Emma Huizinga

Blijf op de hoogte en volg Emma Huizinga

04 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Kon ta bai lieve familie en vrienden,

We zijn er! Veilig en wel. Na een goede (iets vertraagde) vlucht, met veel films en spelletjes zijn er op het warme en zonnige Curaçao. Sjouwend en slepend met onze koffers (in spijkerbroek!) was het toch wel even wennen aan de temperatuur. MAAR nee, we klagen niet. Als ik hoor dat het in Nederland regent en jullie met warmte truien lopen, kan ik jullie jaloers maken om te zeggen dat wij hier al zweten in korte broeken en topjes.

Vanuit het vliegveld ben ik met onze Kia (welke we overigens vrijdag alweer omruilen voor een andere auto, ach het is hier zo relaxt allemaal) richting het appartement gereden. Moe maar voldaan en enigszins door elkaar geschut door de gaten in de weg kwamen we aan. Het appartement is mooi, met twee heerlijke veranda’s waar we ons wel op gaan vermaken. Met een grote slaapkamer waar al veel foto’s hangen voelt het al meer als ‘’mijn thuis’’. Na ongeveer twee uur zat de eerste gekko al op de muur in mijn slaapkamer, gezellig zo’n huisdier. Ze schijnen muggen te eten (waar ik nog niets van gemerkt heb aangezien ik al onder de muggenbulten zit na slechts één avond), dus we zullen ze als prinsesjes behandelen. Het is een mooie park, met relatief veel jongere mensen die hier voor langere tijd blijven.
Een grote supermarkt zit hier op ongeveer 10 minuten rijden vandaan, dus die hebben we gisteren al onveilig gemaakt. Na een heerlijk ontbijt op onze veranda, een paar skype gesprekken op de veranda en dit bericht naar jullie te hebben geschreven gaan wij zo richting Willemstad. We gaan de stad verkennen en zal uiteraard ‘’Emma op de Emmabrug’’ gaan meemaken. Vanavond verwennen we onszelf met een etentje in Willemstad.

Liefs uit het zonnige Curaçao, Ayo.
Emma

• 04 Oktober 2012 - 18:50

Sjaak:

Klinkt allemaal goed schat! Fijn dat het allemaal soepel is verlopen. Nog 52 dagen he ;)

Liefs

• 04 Oktober 2012 - 19:02

Mariëlle:

Hey Emma,

Goed te lezen dat je goed bent aangekomen en de 1e indrukken fijn zijn (op de muggen na dan.. maar hey.. die heb je er vast graag voor over!)

Veel plezier daar!

xx, Mariëlle

• 04 Oktober 2012 - 20:08

Stephanie:

Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Geniet je ook een beetje voor mij daar=)
    Wanneer gaan we een xtje skypen?

Have fun!
    xx

• 04 Oktober 2012 - 20:09

Stephanie:

hahaha Sorry Ems=) M'n computer liep vast...

• 05 Oktober 2012 - 08:00

Karin:

Hoi Emma,

Fijn dat alles goed is gegaan en je een mooi appartement hebt. Geniet ervan!
    Liefs, Karin (en natuurlijk ook van Jakob!)

• 05 Oktober 2012 - 10:33

Karla: